Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 15 maj 2011

ÄNTLIGEN ÄR DEN MIN

Som jag har trånat efter den här - ända sen Svärmor fick en likadan (fast helsvart) av oss för ett år sen. Nu då jag fyllde år fick jag den av just Svärmor, TACK för att du alltid vet vad jag önskar mig! :-) Vet ni vad det är?


Det är en praktisk och snygg vindespenser för bag in box viner. Bara att hiva kartongen och lägga påsen i den här snygga behållaren istället! Har man vitt vin lägger man bara in en fryspåse så det håller sig kallt dessutom. Riktigt smart va? Här kan du läsa mer om den.


bloglovin

1 kommentarer:

Mia sa...

Smart! Om man drack vin. =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos