Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 11 maj 2011

VI VANN 1:A PRIS

Fick precis mail från Peter på BABYBJÖRN som berättade att jag vunnit 1:a pris i deras "photo contest 50years". Jag har vunnit deras Resesäng Light, Babysitter Balance i Retro-design , Bärsele Original i Retro-design, Matstol, Tallrik & Sked och Mjuk Haklapp. Snacka pris va??

TACK snälla BABYBJÖRN att ni valde Alvin som vinnare! :-)


bloglovin

11 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

GRATTIS!!

Mia sa...

GRATTIS!!!! Va kul att få vinna nåt sån otroligt! Men med den sötplutten är det väl inte så svårt. ;-)

Fröken Gredelin sa...

Vad roligt, grattis! Och vilka fantastiska priser! Alvin är verkligen otroligt söt.

madde sa...

Grattis! Alltid lika roligt när man vinner :)

Sanna sa...

GRATTIS, det var inte en dålig vinst inte.

Kram Sanna

Anonym sa...

Grattis!
inte ett dugg avundsjuk...... :)

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

WOW vilka superpriser! De förtjänar du!

Matstolen och resesängen hade juh vart nåt. :p

Kaffe snart fina?

Puss

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Såklart vi ska dela hytt då honung! <3

Puss

alexandra mamma till tove sa...

jag såg på gb att du vunnit.. hoppas du kan använda allt med.. :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis!! =)

Linda sa...

grattis! vad kul!!

fråga, har du gjort designen i artisteer? vad vvar det du tagit bort eller fixat med så sidan laddas fort? min är ju så seg i starten...???

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos