Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 6 maj 2011

SHOPPAT TILL ALVIN



Den här Me Too tröjan klickade jag hem till Alvin häromdagen från Nelly.com. Molo och Me Too är ju dom märkena jag använder flitigast på Alvin - förutom Nova Star då ;-) Nova Star är basen sen matchar jag med Me Too eller Molo, hehe..

Tröjan högst upp med stjärnan är jag så sur över att den inte fanns i Alvin´s storlek - såå himla snygg! Kan tänka mig att Nikta´s Albin skulle oxå passa i den ;-)


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos