Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 oktober 2010

VINNARE AV SPA UPPLEVELSE

Nu har tävlingen nåt sitt slut - det har varit TVÅ helt fantastiska veckor. Jag och mina läsare har följt min grymma Noka grupp som alla varit så duktiga!! Jag gillar verkligen tävlingsupplägget - alla är liksom vinnare oavsett :-D

Liten sammanställning:

Anna har bytt ut en måltid varje dag och ändå har hon gått ner i vikt under dessa två veckor, hon kommer även fortsätta med Noka efter ikväll, bra där ;-)

Emma har blivit så taggad av Noka-tävlingen att hon har gått och skaffat sig ett gymkort!

Soffiz har bytt ut frukosten varje dag under två veckor och flera har kommenterat hennes viktnedgång!

Jessica skulle vinna alla stegräknartävlingar lätt som hon promenerar, samt hon har nog gått ner mest, totalt 8kg!!

Tildan har lyckats byta ut hennes stora laster kakor och sånt mot nyttiga, såsom morötter och frukt. Hon tycker oxå att det är godare att blanda Noka med vatten istället för mjölk!

Jag citerar Sandra "Jag har redan vunnit en bättre hälsa, en snyggare kropp och ett bättre självförtroende"

Sanna är nöjd med sin prestation och för alla goda och tänkvärda tips jag har fått tagit del utav under den här resan.

Lindet har bytt ut 2-3måltider varje dag och hon tycker att utmaningen har varit enkel, god och skoj!

Sandra Li har verkligen uppnåt sina mål och lite därtill. Redan första veckan gick hon ner 3,7kg!!

Paraflaxdrinken har minskat totalt 20cm på dessa två veckor med Noka!

Nina var så sugen att sätta igång så hon tjuvstartade en vecka innan ;-) Har varje dag lämnat sina uppdateringar över facebook.

Muppsan då - jag har under dessa två veckor bytt ut vissa måltider, oftast frukost/lunch/kvällsfika - middagen vill jag dela med familjen! Jag har gått ner 2kg trots att jag inte rört på mig sepciellt mycket eftersom jag jobbat på tok för mycket. Jag kommer att fortsätta med Noka tills jag nåt mitt mål och sen även efter för att bibehålla min vikt. Det finns ingen annan pulverdiet som mättar som Noka och inte heller som smakar så gott. Jag tar gladeligen Noka istället för en måltid.!! ;-) Men just ikväll firar jag tävlingens slut med ett glas vin :-D Det är otroligt viktigt att belöna sig själv oxå!

Så tjejer - nu ser ni till att belöna er själva - shoppa, ät eller drick nåt gott, boka en minisemester - gör nåt bara för dig själv!! Det förtjänar ni :-D

Ni har varit otroligt duktiga allihopa men tyvärr kan bara en av er vinna priset, - en SPA upplevelse värt 2000:- på Hasseluddens SPA. Ni andra får lite tröstpriser i form av Noka hemskickat ;-)

VINNAREN ÄR: SANDRA LI

Stort GRATTIS till dig och TACK till NOKA som sponsrat med detta otroligt fantastiska superpris!! Kanske vi kör en del 2 längre fram ;-)

bloglovin

6 kommentarer:

Sandra - mamma till Molly sa...

JÖSSES!!! JAG VANN! Snacka om jag är glad nu! Läste lite inlägg snabbt i sista pausen på tv4 när House gick och läste det här. Nu undrar jag hur House slutade?? Shit, jag kan inte sluta le! Tack så hemskt mycket!! Ska blogga om vinsten senare nu ska jag skina som en sol och ta mig en kvällspromenad som garanterat kommer kännas BRA mycket lättare och den här gången åker stavarna med på promenaden! :D Ännu en gång STORT TACK till dig och till NOKA! :D /Sandra

tildan sa...

Grattis sandra! du är en värdig vinnare som kämpat hårt och inspirerat!

Nina sa...

Grattis Sandra!!! Se nu till att njuta riktigt ordentligt på din spavistelse och lycka till i fortsättningen....

Nina

anna sa...

Grattis Sandra!!
O grattis till era andra gällande viktnedgång o andra hälsoaspekter! :-)

Sandra sa...

Stort Grattis till Sandra! Och super bra gjort alla ni andra!

Anonym sa...

Ja stog inte med på sammanställningen fast det kanske inte alla gjorde? Grattis till Sandra!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos