Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 21 oktober 2010

BÄSTA TIPSET

Kommer ni ihåg då jag bloggade om den här
Barbapapa servisen för länge sen?? Butiken jag
länkade till sålde slut på hela lagret samma dag,
inte ens jag hann köpa en servis!!
Men nu finns den att köpa igen - hos min
favoritbutik IoB-butiken!!! Jihoo :-D
~~~~
En helt fantastiskt bra present eller julklapp,
och kostar endast 289:-
Kom ihåg att använda "muppsan" rabatten,
då får ni dessutom 10% i rabatt.

bloglovin

7 kommentarer:

Mia sa...

Jag har den! :-D
Men jag köpte nog den senare än att du hade visat den faktiskt.
Superfin, och Leo älskar den.
Den är den där speciella servisen som man får leka med ibland. Med vatten i.

Bea sa...

hej vilken toppenpresent. Har namnkalas för min son om nån vecka och den här hamnade på önskelistan nu och på bloggen, hoppas att det är ok. Ha en toppendag!

Kick sa...

Jag har den också!!!

Vad tycker du om vår nya design? Vi har fraktfritt just nu för att fira den ;)

Nina sa...

Åååå vilken fin servis :)

Bea sa...

vad bra!

Anonym sa...

då fanns det nog inte många i lager

MADELEINE sa...

hahaha.. att man orkar kommentera!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos