Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 oktober 2010

GRATIS NOKA??

Ja, så är det faktiskt - "gillar" du Noka på facebook och sen mailar till dem så får du gratis Noka prover hemskickade ;-) Jag är helt säker att du inte blir besviken!!

Just nu håller jag och Eva från Noka på att fundera ihop en del 2 omgång - de gamla deltagarna samt nya får givetvis vara med.!! Återkommer med mer info.

bloglovin

9 kommentarer:

Nina sa...

Jag har fortfarande inte fått något från Noka efter Noka-utmaningen.....Bara jag som inte fått eller?

tildan sa...

va skoj att det blir en del två!
jag vill vara med då också!
väntar föresten på "tröstpriserna" till oss som var med i första etappen, ska bli skoj att se vad det är :)

anna sa...

Jag har inte fått ngt än från att jag var med i tävlingen, vet du om det är på gång?

Mamma & Trollets Blogg... sa...

Jag är mer än gärna med i omgång 2!!! Har inte gått ner men mist 1,5 ca runt midjan...

Mvh Vickis

MADELEINE sa...

Eva på Noka hälsar att era tröstpriser är på G ;-)

Nina sa...

Men jag menade inte "tröstpriserna" utan det som vi egentligen skulle ha fått under utmaningens gång, men som vi sedan skulle få efteråt för att kunna fortsätta med Noka efter utmaningen ;)

MADELEINE sa...

Det är samma sak Nina, dom sk tröstprisen eller gratis produkterna skulle ha skickats ut tidigare till alla men eftersom många fuskade och inte följde reglerna bestämde vi att vänta med att skicka till efter tävlingen så att verkligen rätt personer fick gratis Noka!

Nina sa...

Okidoki! Ja det är bra för några skrev ju inte en enda gång och andra väldigt sällan.....

anna sa...

Igår fick jag mitt paket. Ett paket nudlar och en portion shake.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos