Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 18 oktober 2010

1ÅRS FOTOGRAFERING

I lördags då vi var i Kista på Monday Morning premiären
så fick barnen gratis hårklippning och även fotografering.
Det är bara tre veckor kvar tills Alvin fyller 1år så då
tyckte jag att det passade utmärkt med fotografering ;-)
~~~~
Här är en av bilderna - som jag tog med mobilkameran,
tjuvfotade på deras dator :-o Söt va??
~~~~
Fick även hem fotografierna sen det var fotografering
hos dagmammorna - Amanda är hur fin som helst, men
syskonbilden är inge bra alls :-( Alvin var alldeles
för nyfiken för att ställa upp på att le inför en
främmande man. Jag kände direkt att jag skulle
skicka tillbaka alla de korten, men Älskling säger att
jag inte får det. Jag kommer att ångra mig... :-o
Vill ni se bilderna??

bloglovin

3 kommentarer:

Sandra sa...

Det bästa är verkligen att gå tillbaka och titta på gamla bebisfoton!

Jag skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig i elfinas bloggtävling.

http://elfinas.blogg.se/2010/october/5-heta-finalist-bloggar-ar-utsedda.html#comment

Stora kramar till dig

S

Mia sa...

Vilken sötplutt! :-D

Mia sa...

Och JA! Det är klart vi vill se bilderna. :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos