Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 20 oktober 2010

JOBBA JOBBA JOBBA

Idag är Madeleine här och vi jobbar som galningar - ungefär som vanligt men idag tillsammans ;-)

Lanseringen är över och första utskicket av nyhetsbrevet har gått iväg - vi har fått otroligt bra feedback och allt känns så otroligt bra. Portalen är under uppbyggnad och kommer bli så jäkla bra då den är klar. I nästa Vi Föräldrar är vi med i ett repotage och vi medverkar i de flesta barn relaterade event hela hösten och vintern. Vi ska anställa flera och företaget växer fort... Vi har fått tag i en lokal med ett bra läge och dessutom ett bra pris! Det känns verkligen så himla bra allting och jag ÄLSKAR mitt jobb och min underbart fina kollega!! Tänk att vi vågade ta steget?? Vi är helt klart BÄST gumman!

Anmäl er till nyhetsbrevet Barnshopping.se för att ta del av över 30barnbutikers bästa barnshoppingtips samt erbjudanden - helt GRATIS.! Ni kan även vinna massa fina priser som prenumerant ;-) Denna månad kan ni vinna en Babybjörn barnmatstol!! Det ni ;-)

bloglovin

4 kommentarer:

Mia sa...

Jag vill bara gratulera! :-D
Ni har verkligen gjort ett superjobb!!!

nikita sa...

VA?! jag är anmäld men har ej fått något nyhetsbrev????

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Jag fick nyhetsbrev, och så beställde jag genast overaller till barnen från Barnbubblan:)

Tack för en bra sajt!

kram

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hej!

Super bra site. Hejja hejja.
Doc har jag mailat dig två gånger utan att få svar, buhu.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos