Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 17 oktober 2010

MER OM PREMIÄREN MONDAY MORNING

Lite bilder från premiären av Monday Morning
på Kids Court i Kista galleria!!
~~~~
Träffade på bl.a finaste familjen Salkert, kul att träffa
pappan i familjen oxå ;-)
Sen träffade jag också på Mia, från MiaShopping - ett helt
år sen nu nästan som vi tillsammans satt i TVsoffan i Jakan
och pratade barnmode!! :-o
~~~~
Amanda fick göra en ansiktsmålning direkt då vi kom dit,
en lila fjäril bestämde hon sig snabbt för ;-)
Nu vill hon aldrig mer tvätta sig, haha..
Alvin passade på att ta 1års fotograferingen - det
var nämligen gratis!! En hel hög med bilder togs och
jag skulle välja ut tre stycken som jag ville ha.... Hur
lätt är det då man har en minimodell som alltid
blir bra på alla kort?? :-D
~~~~
Monday Mornings är mötesplatsen för dig som är hemma om dagarna, föräldraledig eller kanske passar barnbarn. Första måndagen i varje månad bjuder vi på en särskilt god morgon med härlig frukost på Café Cloud i Kids Court.
Temat är familjeliv där vi bland andra gästas av kända föreläsare som delar med sig av sina personliga råd och erfarenheter. En perfekt start på en ny månad. Och ett trevligt sätt att träffa andra.

bloglovin

1 kommentarer:

emma sa...

Så det finns "event" i Stockholm som inte bara stor bloggare blir bjudna till utan även vi "normala"bloggare ...

Tyvärr bor jag inte i Stockholm nu och missade detta annars hade jag nog gått dit...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos