Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 13 oktober 2010

DET BÄSTA MED NOKA ÄR:

  • Smaken - jag kan dricka hur mycket som helst av jordgubb & blåbärs shaken!!
  • Mättnaden - man klarar sig i timmar utan att känna det minsta sug eller hunger!!
  • Konsistensen - blandar jag mindre pulver i varje shake blir den alldeles perfekt i konsistensen!!
  • Nudlarna - mycket godare än vanliga nudlar!!
  • Det fungerar - man går ner i vikt på ett enkelt sätt!!

Utmanar mitt Noka gäng att idag tipsa om vad dom tycker är det bästa med Noka:

www.annastipsarblogg.blogg.se
www.undersjuttio.blogg.se
www.SoffiZ.blogg.se
www.Pernillalanderholm.blogg.se
http://blogg.mama.nu/jessica3barnsmamma/
www.tildan.webblogg.se

http://inmyworld.webblogg.se/?tmp=04195526
www.mammasvardag.blogg.se.
www.lindet.blogg.se
www.surrovich.blogg.se
www.p0llys.blogg.se
www.paraflaxdrinken.blogg.se/

bloglovin

5 kommentarer:

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag har nu uppdaterat med det jag tycker är bäst med NOKA :) http://surrovich.blogg.se/2010/october/vad-ar-bast-med-noka.html

caroline rådahl sa...

självklart :D

min epostadress är caroline_radahl@hotmail.com

anna sa...

Jag har skrivit vad jag tycker är bäst också! :-)

Elin *paraflaxen* sa...

Vad jag tycker är bäst...
Finns nu i min blogg att läsa :-D

lindet sa...

Utmaningen antagen ;)

Men dags att köpa mer Noka för nu är förrådet tomt :P

ha en toppen dag
kram lindet

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos