Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 12 oktober 2010

EN FAVORIT I DAGISPÅSEN

En av sakerna som låg i Loppi´s dagispåse/goodiebag från
mässan var den här Bambino mellanmålsmuggen!
Det är en mugg med plats för dryck samt ett litet
snacks, t.ex frukt, russin m.m.
Jag fick en blå mugg och Madeleine en rosa - vi
bytte lite snabbt, haha.. Amanda blev himla glad
för sin nya mugg med smart sugrör och hemligt
fack ;-) Sugröret går dessutom att stänga för så muggen
inte läcker. Helt klart tummen upp för denna mugg
från Bambino. Tack Loppi ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, de är så himla bra! JAg blev också glad för en sån, vi har fått låna en av några vänner och gillar den verkligen, nu kan vi ge tillbaka en ny till dem! De är lite svåra att få tag i nämligen...

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hej.
Åh såna köpte jag strax efter n&j fyllt ett år och sugrör var deras nya måste ;P super bra mugg!! å toppen med facket -där har vi ofta vindruvor :) Hihi

Btw, så mailade ju jag dig här om veckan. Har inte fått nå svar än. Är platsen redan tillsatt?
Kram

Nina sa...

gillade den med och Theo.. såå bra!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos