Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 25 oktober 2010

STORT HA BEGÄR

Ett par sånna här Mukluk stövlar hade jag för ett
par år sedan - jag fullkomligt ÄLSADE dem!!
Användes mycket flitigt därav utslitna och nu slängda :-(
Såg nu att dom finns hos Oki-doki barnkläder och
att dom säljer som smör!! Det kan jag förstå...
Jag vill oxå ha ett par igen!! Dom är så grymt sköna
och dessutom snygga.

bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina!

Mia sa...

Sånna skulle jag med vilja ha.
Men plånboken säger så klart annat. :-)

Miiias sa...

Jag vill oxå ha! Dom vita...

Kram

Martina sa...

Har för en vecka sedan beställt ett par av dessa.....är så nöjd. Dom är verkligen super sköna.

Anonym sa...

I love your www.muppsan.com
[url=http://www.facebook.com/pages/Cheap-electronic-cigarette/231831243515918]cheap electronic cigarette[/url]

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos