Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 8 oktober 2010

DISKAD??

Psst.. jag fuskar och dricker både öl och vin ikväll.. :-o

Men man måste unna sig oxå - lite belöning ;-)

Kika in hos mitt Noka gäng, dom fuskar nog inte som jag gör:

www.annastipsarblogg.blogg.se
www.undersjuttio.blogg.se
www.SoffiZ.blogg.se
www.Pernillalanderholm.blogg.se
http://blogg.mama.nu/jessica3barnsmamma/
www.tildan.webblogg.se
www.rosakoriander.se
http://inmyworld.webblogg.se/?tmp=04195526
www.mammasvardag.blogg.se.
www.lindet.blogg.se
www.surrovich.blogg.se
www.p0llys.blogg.se
www.paraflaxdrinken.blogg.se/

bloglovin

5 kommentarer:

sessan ☆ sa...

Finaste!! Tycker du ska fuska med gott samvete ;D
Du är vacker som en dag!

Undra om Noka finns i Norge?? Skulle absolut testat den i stället för Nutrilett........

Kramar & Tack för idag (Bilder kommer i bloggen under helgen)

Sandra - mamma till Molly sa...

Japp, nu är du diskad - FY PÅ DIG! Nejdå, haha, klart du inte blir diskad! ;) Vi alla väljer våra små belöningar då och då :) Du får ta igen det imorgon med en lite längre promenad istället :)

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Hade jag vart lite "piggare" på att ha sett detta hade jag hoppat på direkt, jag började ju med NOKA på heltid igår... :/

Kram

anna sa...

Jag åt två singoallakex igår. Jag har inte diskat mig själv. Idag ska vi på kalas till min lillebror. Men vadå, lite är ok, bara man inte glömmer att vara duktig resten av dagen och veckan! :-D

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag har bytt ut minst två mål om dagen och kommer att fortsätta med det:)
Fuska får man- ibland:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos