Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 25 oktober 2010

VILL NI TIPSA OM JULKLAPPSTIPS?


Jag har fått förfrågan om att jag ska lägga upp endel julklappstips här nu inför jul. Både för små och stora barn, alltså inte bara för mina små ;-)

Fick därför en idé - kan inte ni, älskade läsare tipsa istället??

Maila mig på muppsan@live.se, bifoga bild samt en liten text om produkten och länk till vart man köper den. Även ni företag som läser bloggen har nu möjlighet att gästblogga ;-)

Jag länkar givetvis även till DIG som gästbloggar!! Är ni många som vill tipsa så kan jag publicera ett tips varje dag framtill jul - låter det som en bra idé?? :-)

bloglovin

2 kommentarer:

Elin sa...

vill tipsa om www.hikmet.se en kanonsida med bra priser!!!

Everlonn sa...

Heeej!!

Nu har jag aktiv blogg igen ;-) Ny och fräsh :-D

http://everlonn.blogspot.com/

Tipsar om att coop har fått in nya Nicke Nyfiken filmer! Billigt med :-O
2 för 99:-

Kraaam!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos