Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 11 oktober 2010

TUMMEN NER FÖR UNDERBARA BARN

Loppi fanns på flera ställen - sålde leksaker och kläder
till välgörande ändamål och delade ut gratis "dagispåsar".!!
Träffade Madeleine från Ekoleko, alltid lika trevligt
att ses.!! Tre stycken Madeleine i samma monter!
Klart vi shoppade lite till våra kids därifrån ;-)
I år var seminarieplatsen mitt emellan alla
montrar - kändes helt felplacerat och jag skulle
aldrig kunna sitta och lyssna mitt i allt liksom.
Mässan var helt klart mycket sämre än förra
året - fanns ett par topputställare - Nova Star,
Geggamoja, Lundmyr m.fl men sen var det
rätt dåligt utbud med utställare.. Hade jag inte
jobbat där så hade jag inte gått mer än en dag!
~~~~
Dock så var det mer saker för barnen att göra i år,
fast mest för dom äldre barnen. Kanske väldigt
få utställare så dom var tvugna att fylla upp med
sånt istället... och brandbilar.. :-o
Nej, jag är ledsen - inte imponerad alls.!!
~~~~
Självklart lyckades jag shoppa en del iaf..
visar mer av det sen.!!
~~~~
Vad tyckte ni om mässan ni som var där??

bloglovin

7 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag var inte där, jobbade hela helgen. Jag vill oxå ha en sån "Dagispåse", måste fixa en sån i framtiden. Kanonfin ju:)

Kramar!!

Linda sa...

Jag tycker att mässan var bra, men jag var i och för sig inte där förra året så jag har likson inte mycket att jämföra med. Men lite fynd lyckades jag i alla fall hitta på :)

Kram Linda

Johanna, Mamma till Lukas! sa...

Hej! Jag vann en tävling hos dig, mejlade dig i går men osäker på om mejlet kom fram till dig?

Kram/ Johanna

Petra sa...

Jag kan hålla med dig,mkt var samma som fanns förra året o mkt bra hade tagits bort,mina tjejer gillar att pyssla så de stannade på två ställen sen var det mest till min treåring attgöra nja barnen var inte så impade denna gång.kram

Sanna sa...

Det var första gången jag var där, tidigare har jag bara varit på barnmässa i Karlstad och jämfört med den tyckte jag den här var mycket större och hade fler aktiviteter för barnen att göra vilket jag uppskattade eftersom jag vet att åtminstone min dotter har svårt att sitta still i flera timmar när man går runt och tävlar, tittar och plockar på sig saker vid varje monter.

Men har precis som någon annan ovan här skrev inget att jämföra med angående just den här mässan och jag hann inte heller se så mycket då jag arbetade hela tiden i princip.

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Melvin hade superkul men jag kan skulle gärna se fler barnbutiker ställa ut där.

Vi var där i två timmar, då hade jag kollat det jag ville spana på och Melvin hann leka av sig.

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Det var första gången för mig, och jag tyckte det var toppen, har ju dock inget att jämföra med:) NovaStar var ju fantastiskt! Där handlade jag lite:)

Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos