Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 oktober 2010

HELGEN MED NOKA

I helgen har jag faktiskt inte kört så hårt med Noka, utan belönat mig själv istället med god mat och även lite vin och öl - självklart blev det någon extra prommis som kompensation istället, haha.. Nej, men det är viktigt att även belöna sig själv då allt går bra. Behöver ju inte vara med mat eller dryck, kanske lite shopping till sig själv? ;-)

Vad säger ni gänget då? Skulle vi köra någon sidtävling? Kanske några som vill köra stegtävling och köra mot varandra? Tävla om vem som går ner mest i kg/cm?? Kom med önskemål ;-)

Hur har det gått för resten av Noka gänget då? Kika in på deras bloggar och ta del av deras mål, hinder, ideér och tips.!!

www.annastipsarblogg.blogg.se
www.undersjuttio.blogg.se
www.SoffiZ.blogg.se
www.Pernillalanderholm.blogg.se
www.blogg.mama.nu/jessica3barnsmamma/
www.tildan.webblogg.se
www.rosakoriander.se
http://inmyworld.webblogg.se/?tmp=04195526
www.mammasvardag.blogg.se
www.lindet.blogg.se
www.surrovich.blogg.se
www.p0llys.blogg.se
www.paraflaxdrinken.blogg.se/

Se även till att gå med i Noka´s facebook grupp så ni inte missar massa erbjudanden och tävlingar!!

bloglovin

1 kommentarer:

Nina sa...

Jag är gärna med på en stegräknartävling. Är dock fortfarande förkyld, men jag gör så gott jag kan och orkar :) Är även med på en "minska i vikt/cm tävling", om de är det ni andra vill tävla i - Med andra ord så är jag med på vad som helst ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos