Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 8 oktober 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Men gud så smarta hund och kattmatskålar!!
Perfekt då man har en nyfiken Alvin som
prompt ska på matskålarna så fort inte
Mamma ser :-o Synd inte hunden var i svart
bara.. skulle passa utmärkt i vårt kök.
Finns hos Hippahem för 265:-

bloglovin

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Jag vet inte om jag e koko eller om jag läser dåligt.. men vart kan jag se vilka som vinner dina tävlingar?
Det e inte under "tävlingar" iaf har jag konstaterat.. å inte på själva bloggen.. så vart ska jag leta?
Okej att jag inte vunnit inser jag ju när jag inte blir kontaktad, men jag e ju NYFIKEN oxå på vilka som blir dem lyckliga vinnarna.
Tacksam för svar1
/Jenny
jenny_k2@hotmail.com

Jenny sa...

Tack för snabbt svar :)
Det e jag som har för bråttom alltså *s*
Kollar ju alltid på kvällen efter 21 (då dina tävlingar brukar gå ut) eller dagen efter.. men då vet jag att de kan ta ett tag efter att tävlingen gått ut tills vinnaren presenteras.
Visst har jag sett att du radade upp en del efter veckotävlingsveckan, men nu var de hippa hem jag var nyfiken på...
Tålamod tålamod ;)
/Jenny

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos