Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 oktober 2010

TEAMET BAKOM BARNSHOPPING.SE

Madeleine x 2 samt våra barn och maskoten Leeloo ;-)
~~~~
Försökte oss på en fotografering av mig och Madeleine
samt våra barn för ett tag sen. Togs en himla massa
bilder men ingen lyckades bli så där lyckad... :-o
På varenda bild är det nåt av barnen som inte vill..
Dessa två är dom mest "lyckade" haha...
Vilken tycker ni är bäst??

bloglovin

5 kommentarer:

Elin sa...

Den översta. Den är mer "levande".

Miiias sa...

Håller med Elin, den översta bilden är mer "levande" och jättefin!

nikita sa...

jag gillar också den översta mest!!
fina ni är allihopa!

Sandra - mamma till Molly sa...

Den översta tyckte jag var bäst. Roligt att barnen tittar ner medans ni vuxna tittar in i kameran :) Och som de tidigare sagt, den ser mer levande ut :)

Anonym sa...

Den övre!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos