Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 oktober 2010

MITT PARADIS

Förstår ni varför jag älskar att vara i vår stuga
i Hassela?? Det är inte ens jobbigt att kliva upp tidigt på
morgonen då man möts av den här utsikten och
soluppgången! Vi är verkligen lyckligt lottade att vi
blev erbjudna att köpa det här fina paradiset ;-)
~~~~
Jag tror att jag ska göra en canvastavla av den här
bilden och sätta upp i stugan - skulle bli fint va??

bloglovin

5 kommentarer:

Johanna sa...

Vackra, fick du inte mitt sms?
Smsade igår eftermiddag juh. :(

Ska äta nu men kan jag ringa eller ska vi snacka via facebook sen?
Krama

Sanna sa...

Vackert, är så nöjd över att jag får glädjen att vakna till detta varje dag. Ångrar inte en sekund att jag lämnade Stockholms innerstad för Norrlands luften;)

Anonym sa...

Underbar bild! Gör en tavla att ha hemma i vanliga lägeheten annars, så har du alltid paradiset nära tillhands! =)

Johanna sa...

Tyckte också det var förbannat dyrt, dock är jag en sucker för events och skulle väldigt gärna träffa flera utav de mammor som ska gå.. Om du nu ska gå myser jag gärna, och ska du skaffa rum så delar jag jättegärna. <3

Mamma stina sa...

Ja verkligen, det är inte så svårt att förstå!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos