Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 28 oktober 2010

30ÅRS FIRANDE

I helgen fyller min kollega - en av mina bästa vänner 30år, det är himla stort tycker jag :-D Självklart har jag en hel del planerat för henne - och på tisdag har vi planerat en utgång bara hon och jag och då ska hon få sina presenter! Undrar om hon kommer bli glad, hihi...

Jag verkligen ÄLSKAR att ge presenter till mina nära och kära! Jag är en sån som verkligen vill ge något genomtänkt och nåt som kommer direkt från ens hjärta. Något som betyder nåt!

Vad skulle ni ge er bästa vän i 30års present?

bloglovin

1 kommentarer:

Nina sa...

Ja riktiga idioter, usch... Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos