Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 oktober 2010

MÄSSAN I BILDER

Fredagen på UnderbaraBarn mässan gick helt otroligt
bra för mig och Madeleine - tiden bara sprang iväg!!
Vet ni vad då?? - Jag var inte in i EN endaste monter :-o
Det ni ;-) Bara jobb och jobb.!!
~~~~
Madeleine poserar med ballongerna - ser nu att jag borde
klippt bort dom fula papperskorgarna på sidorna, haha..
Tur Madeleine är så himla fin så all fokus läggs på
henne ändå ;-)
Träffade på vackra Sessan och hennes Prinsessa som
kom hela vägen från Norge ;-) Så himla kul att ses
IRL då man pratats vid så många år över nätet!!
Hennes Prinsessa ville dock inte posera tillsammans
med oss. Får be Sessan om fler bilder eftersom hon
var duktig och hade med sig systemkameran - den
hade ju jag glömt.. Därför taskiga mobilbilder :-(
Glad i att träffa dig finaste!!

bloglovin

1 kommentarer:

Elin sa...

Du är utmanad i min blogg. :-)



Synd att man bor en bit bort, hade varit kul att gå iväg på. Men jag får vänta till Karlstad till våren!! :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos