Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 28 oktober 2010

SMYCKEN BARA TILL MIG

Klickat hem en liten beställning till mig
själv för ovanlighetens skull, smycken bara
till mig! Jag har länge suktat efter både
örhängen och halsband med kors och nu
hittade jag till bra pris hos Carolines Smyckesskrin.
Jag fick dessutom 50:- i rabatt på beställningen
eftersom jag är med i hennes facebook grupp ;-)
~~~~
Och nej - jag är inte religiös bara för att jag gillar
kors. Det är bara himla snyggt.!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos