Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 12 oktober 2010

BECUR REPAIR

Fick med mig hem att recenssera från barnmässan
- Becur Repair för barn
~~~~
Jag ska låta min svägerskas son få testa det som just
nu drabbats av torr hud eller eksem i ansiktet, tänkte
kanske det här skulle hjälpa då?!
~~~~
Becur Repair är ett mjukt skum som stärker barns hud från insidan. Skummet tränger djupt ner där den gör mest nytta och hjälper till att stärka, lugna och återställa huden. Becur Repair fungerar utmärkt på torr, röd och irriterad hud. Även lämplig vid solsveda.
~~~~
Återkommer med mer info ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Linda sa...

Har redan testat det... när min lilla plutt var jättetorr så smorde jag med det där, men jag vet inte om jag tyckte att det hjälpte så mycket. Men hans hud var supertorr också. Har smort efter också, när huden bara varit på väg att bli torr, och då har den varit super, även bra att smörja med efter bad :).
Nu bad du förvisso inte om någon recension från mig, men det fick du ändå ;).

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Berätta hur det var :)
Har en son som har mkt torrexsem och inte hittat något jag gillar än..
hjälper den mot röd rumpa med?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos