Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 30 oktober 2010

NYTT FLEECESET TILL ALVIN

Köpte det här fina fleecesetet och
vantarna från IoB-butiken för några dagar
sen och nu har vi ingigt dom.
~~~~
Jag är fullkomligt kär i jackan, otippat va?
Inte bara stjärnorna som jag älskar utan
färgen oxå, grått och blått tillsammans!
~~~~
Endast 149:- som hittat.!! Men jag uppgav ju
även "muppsan" i kassan så jag fick 10% i
rabatt på beställningen ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

emma sa...

Jätte fint...

Nina sa...

jackan va verkligen super fin!

Sanna sa...

Exakt det där setet har Oskar haft hela förra vintern, de otippade var att han fortfarande kan ha jackan.. Till min stora glädje... Den e ju perfekt att ha under jackan/overallen

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos