Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 9 oktober 2010

VÄLKOMMEN VINTER

Nu är Alvin´s vinter outfit helt klar!!
Vi har köpt en Gangstar overall från Babylooba,
Geggamoja fleecevantar oxå från Babylooba.
Sen en Molo Iztak mössa från KlKids.
~~~~
Har ni köpt era barns vinterkläder? Tell me,
vill veta vad ni köpt.!!

bloglovin

7 kommentarer:

Linda sa...

Jag har köpt Lindex FIX overall till min Theo. Han hade visserligen föredragit Bambseoverallen, men den var bara vattentålig och inte vattentät. Min plutt är ju trots allt 3, går på utedagis, så han är ute större delen av dagen.
Vintermössa har jag faktiskt inte skaffat någon ännu, och vantar har jag bara för hösten, köpte stickade med fleecefoder från POP. När det blir vintervatedags så kommer jag nog köpa från didriksson, som har så bra barnvantar, som man kan knäppa upp långt ner på händerna, så man kan få de små fingarna på rätt ställe.

anna sa...

Jag har köpt en turkos Bamseoverall från Lindex till dottern, plus jacka och skidbyxor som kompliment. Även de från Lindex. En extraoverall att hänga på dagis från tradera (under hundralappen inkl porto! och helt ok, inga skavanker!). Till sonen har jag bara en jacka som han får ärva från dottern och resten hoppas jag hitta på Gekås om ett par veckor. :-D

Sara E sa...

Reima kör jag med som vanligt, supernöjd! Har dock vart lite nyfiken på GNEIS. Kanske testar en sån nästa vinter.

Anna sa...

Det blev en Reima overall, molo och Melton balaklava och reima vantar till 2åringen och Reima och Molo overall, molo och melton balaklava och vanliga vantar till lillebror =)
Båda 2 har kavatkängor till...

Elin sa...

Mamma köpte en röd Didriksson overall till Signe ifjol på rean med tillhörande vantar. Va idag och köpte ett par Kuoma skor så nu är det bara mössan kvar. Men den ska jag köpa i veckan :-)

Elin M sa...

Har köpt Isbjörns expidition vinteroverall till Alve och Isbjörns parkasjacka och skidbyxa till Sverre. Båda barnen får vantar från Reima och skor från Sorel. Lager 1 så kommer vi att köra med ullunderställ från Aclima och lager 2 blir thermalprofleece-jackan och microfleece-byxan från Isbjörn till båda barnen. Sen har vi köpt en massa olika mössor, då jag älskar att variera mössa från dag till dag!

Elin M sa...

Till Alve köpte vi expedition vinteroverall från Isbjörn och till Sverre köpte vi parkasjackan och skidbyxan från Isbjörn. Båda barnen kommer att ha vantar från Reima och skor från Sorel. Mössor har vi köpt en massa olika beroende på vad det kommer att vara för väder. Som lager 1 kommer vi att köra med Aclimas ullunderställ och lager 2 har vi köpt från Isbjörn (deras microfleece-byxa och thermal pro fleece-jacka).

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos