Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 30 oktober 2010

GRATTIS PÅ 30ÅRS DAGEN

Idag är det ingen vanlig dag utan det är bästaste
Madeleine´s stora dag! Grattis älskade vännen
på din 30års dag!
~~~~
En vän
- av Siv Andersson

En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.
~~~~
Jag tycker ni ska lägga en liten beställning i hennes
butik idag - som en gratulation och present till
henne, det ska iaf jag göra ;-)
Fast jag kommer använda min "muppsan" rabatt
så jag får 20% på beställningen, hihi.. Skriv oxå
ett grattis i kassan vettja ;-)
~~~~
Madeleine´s baby/barnbutik --> BABYLOOBA.!!

bloglovin

1 kommentarer:

Madeleine sa...

Tusen tack gumman! Att jag fått en sådan fantastisk kollega var bara det så lyckosamt i sig, men att jag dessutom fått en sån fin vän är alldeles underbart! Tack för allt, love ya! Kramar Madeleine

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos