Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 18 oktober 2010

VEM VINNER SPA UPPLEVELSE??

Imorgon ska tävlingen i samarbete med Noka avslutats!! Vem av er duktiga Noka följare ska kamma hem priset om en lyxig SPA upplevelse värde 2000:-

Jag & Eva från Noka kommer att gå igenom alla era inlägg samt facebook uppdateringar för att se så reglerna har följts.

För er som varit aktiva så kommer gratis Noka produkter skickas hem till er!!

Tänkte jag skulle lyfta fram er som jag tycker lyckats inspirera och verkligen kämpat dessa två veckor - kanske i egna gästbloggsinlägg?

Nu ser jag iaf fram emot att idag & sista dagen läsa era inlägg!! Önskar en sammanställning av bästaste Noka gänget :-D

bloglovin

5 kommentarer:

Sandra sa...

Det känns faktiskt ganska tråkigt att tävlingen är slut redan imorgon :( Den har verkligen peppat mig så mycket!

lindet sa...

Jag kom på att min vän ju bor i Stockholm. Så har jag turen att vinna så kan jag unna henne den upplevelsen ;)
Det är hon värd!

Jag har ju inte varit så förtjust i vanilj men har kommit på att jag kan lägga i lite kakao så blir det chokladnoka :) tog ett tag för mig att komma på det.. haha..

kram lindet

Elin *paraflaxen* sa...

Oj oj, två veckor går minsann fort ju.
ALla har ju verkligen kämpat bra hela perioden! Så alla är värdiga vinnare tycker jag :-)
kämpa på nu, en dag kvar

Josefin -Happy Days- sa...

Trillade in hos dig, vilken trevlig blogg du har! :-)

Sanna sa...

Jag ville bara tacka för det här fantastiska veckorna och för att jag fick chansen att vara med och delta i NOKA tävlingen. Det har varit en inspirerande resa och trots att jag inte varit så engaerad i tävlingen som jag önskat, har jag lärt mig och uppnått mitt viktigaste mål om att prioritera mig själv och sätta mig själv i främsta rummet.

Här har du min sammanställning utav tävlingen: http://mammasvardag.blogg.se/2010/october/sammanstallning-utav-noka-tavlingen.html#comment

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos