Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 21 oktober 2010

FOTOGRAFERING HÖSTEN 2010

Här är bilderna sen fotograferingen hos
dagmammorna. Amanda är som en
prinsessa som vanligt på alla bilder men
Alvin var ju alldeles nyvaken och i
chocktillstånd över den konstiga mannen
som försökte vara roliga med en krokodil i
handen.. :-o Inte alls nöjd med deras
syskonfotografi. Vad säger ni? Hade ni
skickat tillbaka bilderna eller har dom
en egen tjusning??
~~~~
(Ledsen för dåliga bilder, tagen med mobilen)

bloglovin

11 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag tycker syskonfotografiet var charmigt :)
Spara säger jag iallafall:)

mia sa...

Det var visst gulligt!
Du kommer ju minnas fotot, och berätta hur tokigt det blev för barnen sen när de blir äldre. Keep!

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

så söta! :)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

ojsan.. det var jag ;)

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Jag hade sparat för att senare tänka tillbaka på just den dagen :) Dom är ju charmiga oxå, supersöta barn oxå :)

Ingela sa...

Gókväll Madeleine!
Tycker att fotot är jättecharmigt. Visst ser lillprinsen lite urvaken eller fundersam ut men är ju söt som en sockerbit så det kvittar ju. Hoppas du behåller dem.

Elin *paraflaxen* sa...

Svårt det där. FÖr att få ett perfekt kort på barn, är ju ett omöjligt uppdrag nästan :-)

Jag tror dock att jag skulle skicka tillbaka syskonkortet iaf, eftersom jag troligtvis skulle störa mig på att även A ser ut att ha tofs, pga träder i bakgrunden.
Men det är ju en sån liten grej ju.

På mina pojkars första syskonkort, så är ljuset inte riktat rätt, så E´s skugga från huvudet, faller över K´s halva huvud... och ajg stör mig lite... men bara lite.

Oavsett är ju barnen hur söta som helst ju, och lite charmigt är det ju att han är lite yrvaken och ifrågasättande. hihi

Matilda sa...

Spara! Tycker båda vart jättesöta på bilden ju!

Mamma Stina sa...

Jättefina!

Anonym sa...

Jag tycker kortet va fint, men hade skickat tillbaks det om det inte känns "rätt". Du är ju mamman, du vet hur dina barn "ska se ut" när dom är på gott humör liksom, då är det inte kul med ett foto där ens barn inte alls är sig likt liksom!

anna sa...

Skicka tillbaka! Du kommer bara titta på den och känna din besvikelse varje gång. Bättre att knalla till en fotograf o göra det på riktigt om man vill ha syskonfoton.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos