Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 december 2008

VÄRLDENS BÄSTA


Jag har helt klart världens bästaste man..!!! *kärlek*

När min Älskling kom hem hade jag lämnat Nelly.com uppe på datorn... blinkade lite och nickade mot datorn *blink blink* - Vips så hade han klickat hem den underbara SVEA jackan till mig...

OCH... - den här lovely SVEA väskan..!!!..

SVEA CLASSIC BAG 399:-

... samt den här VILA klänningen - om den hinner fram till jul blir d en julklänning annars en fin nyårsblåsa ;-) Ändrade leveransadressen hem till min mamma..!!!

LITTA TUNIC 299:-
------------
Vad tycker ni om mina julklappar??


8 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj du är bortskämd :-)

Jeanette sa...

och nu har jag lagt in bild :-)

Anonym sa...

Tjusigt!

Anonym sa...

Jag har också önskat mig väskan (ska ha den som skötväska på buggan) men en blå! Får se vad tomten kommer med;)
Hoppas du får en bra lördag! kram kram

Anonym sa...

snäll kille=)
ha en mysig lördag ,va fin klänning!=)

Anonym sa...

Härlig man Du har, fina julklappar
*kram* Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Du har verkligen en snäll man, se nu till å vara lika snäll tbx:)

Anonym sa...

hihi... Läste din kommentar du fått av "syrran".
Men jag vill också vara lite bortskämd. :-P
Men jag blir mer glad över sakerna Leo får. hihi...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos