Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 1 december 2008

DÅ VAR DET DAX...

....att dra vinnaren i Kl Kids tävlingen..!!!
Var galet många tävlande så har tagit ett tag att skriva alla lotter... :-o
Men den som Mandis drog som vinnare är:

---------
Hej! Om jag vann skulle jag köpa Molo rymdsuit! *underbar*
Och en IdaT flodiströja *favorit* Kram Sofia
Jag har förstås länkat;) det gör jag alltid!
--------
STORT GRATTIS till dig!!
Hör av dig!! (muppsan@live.se)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos