Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 22 december 2008

KIKAR...

.. in för att tacka alla era underbara läsare som lämnat en massa kommentarer :-D - Ni gör mig såååå GLAD..!! Tusen Tack..!!

Nu sitter nästan alla och tittar på TV,någon komiker... blahablaha, enligt mig... passar därför på att kika in på bloggen en sväng..!!

Idag kom mina kläder ifrån Nelly.com - snacka om snabba leveranser och dom kom rätt trots att det stod fel namn på adressen (är ju gift så heter ju inte lika som mamma)

Tänkte bjuda på en underbar bild på Mandis tillsammans med hennes fyra kusiner då dom badade i min mammas jacuzzi, men insåg att d var för naket :-o Finns ju tyvärr så många skummisar på nätet.. Men d är en fin bild vill jag lova..!! ;-)

Glöm inte att rösta på min omröstning här på högra sidan, spännande att se hur mycket ni alla handlar julklappar för..!!!

Nu ska jag fortsätta avnjuta mitt glas vin, SKÅL till er alla :-) Svarar på era kommentarer så fort jag kan..!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go'morgon :-) Verkligen snabb leverans. Ha en bra dag *kram* Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

God jul till er också!!
Tänkte även fråga hur färgen var på svea väskan du beställde? tyckte de va så svårt å se på bilden på hemsian.
kram på r

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos