Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 1 december 2008

VINNAREN

Då ska vi presentera vinnaren i tävlingen i samarbete med Bettan´s nagelsalong!!

Den som har vunnit ett presentkort värde 450:- är:


--------
Riktigt underbart pris.
Förslag på namn: Betelli - Naglarhaglar- Nailstone- Ellinaglar
-------
Maila mig din adress så ska jag skicka presentkortet!!!
Stort GRATTIS..!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas d går bra å jobba ,ska bara träffa syrrans ungar för hon jobbar så ska vara me killarna=)

Anonym sa...

tack så mkt :) din blogg är jättefin :)

Anonym sa...

Hej

Vad kul att du sålde så mycket. Extra pengar sitter ju aldrig fel. Synd att vi bor lite långt ifrån varandra annars hade kunnat få komma hem till mig och haft visning!
Jag har för första gången en tävling i min blogg! Var gärna med!
Ha en fin dag!
Åsa

Anonym sa...

Grttis till henne :)

Anonym sa...

hejsan hej..

Känns jätte spännande..

jag är uppväxt i fosterhem och kan relatera den här obehagliga känslan av att inte tillhöra nånstans, som Jag tror att "Pulpas" (valp och vovve tillsammans) känner oxå.. Ska bli den bästa fostermamman hon kan få tills en familj öppnar armarna och tar henne som sin för resten av hennes liv!
Vem vet, hon kanske aldrig flyttar här ifrån heller.. kanske blir vår för alltid..

Ska du göra idag då???

Krams

Anonym sa...

Du måste skoja? Jag är HELT överlycklig. Kan inte fatta detta!
Herregud, tack ännu en gång.
TACK!!!
Får nästan glädjetårar!!!!!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos