Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 28 december 2008

BESÖK I SKOGARNA

Igår kväll hade vi besök av min lillasyster Emelie och hennes Micke.. ;-)

Blev en del öl och Irish Coffey, eller för Emelie blev d bara kaffe i stora mängder.. nån måste ju köra :-o

Bestämde att dom ska komma hit någon dag snart och sova över istället *mys*

Idag har vi varit och hälsat på min kusin Catharina och hennes Mats i Borgen, alltid lika trevligt..!! Synd att ingen av barnen var hemma bara :-( Har ju fått veta att äldsta dottern Elin faktiskt läser min blogg ;-) - Då får du ta och lämna en kommentar nästa gång, hihi :-D

Imorrn ska vi ta en sväng till Sundsvall.. kanske lite shopping?? :-o Inhandla lite mer vin och mat inför nyår och så.. Kanske lite fyrverkerier oxå.
Tänkte komma hem i bra tid så vi hinner ut med skotern och pulkan oxå innan d blir mörkt.

Nu måste jag kika på hockey, DIF-Färjestad och käka hemmagjord pizza *mums*

Vilket elitserielag hejar du på??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Här hemma dricker vi också Irish Coffeè just nu. Supergott och uppiggande.

Kram från en som hejar på Frölunda.

Anonym sa...

Måste ju hålla på LHC (guld i år!)
Ha ha...
Hoppas ni har haft en jättebra julhelg!
Kram kram

Anonym sa...

Hej :-) Borde väl påstå att jag hejjar på Björklöven, Skellefteå eller MODO, men då ljuger jag... faktum är att jag inte är direkt intresserad.
Ha en fortsatt skön söndag *kram* Åsa


mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Bra att ni har det bra i skogen =) Hur länge blir ni? Självklart hejar vi på TIMRÅ!!! Det borde fler göra ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos