Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 5 december 2008

UPPDATERAT

Igår var mina älskade gamla skol kamrater här, Lelle och Caroline.. hann liksom inte blogga igår om dagen.. Min kompis Cissi var oxå här, med hennes små tjejer Hannah och Ella.. ;-)
- Fullt upp liksom..!!!

Ikväll är P.I här, Porr Ida ;-) Hihi..

Vi har sprungit på stan hela dagen.. kan inte blogga om nåt jag shoppat då allt är julklappar till Andreas och födelsedags presenter till Älskling, då han fyller år på Söndag..!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

låter kul=)ha d så bra idag;)

Anonym sa...

Ha en skön fortsättning på lördagen *kram'
Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Men hon har ju massor från Fem Myror. Eller hur? Hur ska jag veta vad, så jag inte köper något hon redan har??? MISS YOU, god dammit!

Anonym sa...

Åh vilken fin blogg du har! :D Blir gald bara av att komma in här ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos