Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 3 december 2008

PUH

Måste väl lämna nåt avtryck idag då.. lovade ju d..

Är så fruktansvärt trött, kan knappt hålla mig vaken så får bli ett kort tyvärr..

Efter jobbet hämta jag Mandis på dagis och hennes kusin Tilde från skolan, hämtade ut massa paket (bloggar om det imorgon) och sen hem, började med maten medan ungarna röjde.. :-o

Vid middagen blev Mandis hysterisk - grät, skrek och gnällde.. verkade ha ont nånstans, inget hjälpte.. inte ens choklad :-o Hade ramlat och slagit ansiktet på dagis idag, men kan väl inte ha med det att göra?? Kanske ont i magen eller huvudet bara... Hmm...

Iaf, väldigt trött var hon oxå, välling tidigt och sov strax efter 19.00.!!

Imorrn får hon vara hemma med Mamma, Syster och lilla kusinen Angelina kommer imorrn och hälsar på *weee* Lite senare kommer älskade Caroline och Lelle, gamla goda kompisar! :-)
Fullt upp imorrn alltså...

Nu MÅSTE jag packa en jäkla massa paket, bokföring får bli på fredag istället..

Berättar även imorrn om mina nya samarbeten, har fått MÅNGA nya förfrågningar..!!! Så himla kul ;-)

Så då till min fråga, om jag skulle starta en ny tävling:

VAD skulle DU vilja vinna och ifrån VILKET företag?
---------------------------------
Kanske kanske jag kan fixa då ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej nää just nu myser jag bara å väntar på oskyldigt dömd kl 21=)
seg jag med nu;)kram

Anonym sa...

Skulle hemskt gärna vilja vinna 500kr presentkort på de där decentkläderna du skrev om tidigare *vill haaaaaa ap tröjorna till sambon och lilltjejen*

Mvh Elin

Anonym sa...

Hej!

Ha lite koll på Mandis om hon slagit i huvudet...är hon väldigt trött och skriker utan anledning..åk till sjukhus, kan vara huvudskakning eller (som en annan liten flicka) liten blödning i bihålorna...

Bara för säkerhets skull!

Hoppas det är bättre med henne idag!!
Kramar om!

Anonym sa...

Du har fått mejl! :-)

Therese

Anonym sa...

Hur mår lillan idag och hur är det med Dig, Du verkar så trött och sliten... kram Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Vinna?
Leo vill verkligen ha Molos hängselbyxor med stjärnor har han viskat i mitt öra. ;-)
Näe...

Kul att du fått en massa mer förfrågningar.
Mycket av det du har är verkligen jätte fint.
Har kikat runt en massa nu innan jul. Tyvärr så är ju plånboken tom till 23:e. :-(

Anonym sa...

Snart Jul!!! När kommer ni? Och vad önskar sig LillTösaBita av tomten? Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos