Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 9 december 2008

TÄVLING


Nu lagom innan jul är det dax för en ny tävling för oss vuxna ;-)
Julklapparna man tar fram efter att Tomten har gått..!!!
-----------
Istället för EN vinnare så drar jag FEM stycken..!!!
------
1:a priset är ett MYSTIC TREASURES TOY KIT
från Vuxenprylar.se (Läs mer här)
- För lystna lekar! Rosa set för experimentlystna par.!!
------
2:a och 3:e priset är två hemliga paket
med vinster från Lastbryggan.se
------
4:e och 5:e priset är tröstprisen och är oxå


TÄVLINGSREGLER

För att vara med lämnar du bara en kommentar här nedan, så ALLA kan vara med och tävla ;-)
Glöm bara inte att lämna mail så jag kan kontakta dig!!!

Vill du ha fem EXTRA lotter, tipsa om tävlingen på din blogg eller i ett mail med länkar till tävlingen och Lastbryggan.se och Vuxenprylar.se..!!!


Tävlingen avslutas redan nu på söndag den 14/12 kl. 21.00 så vinnarna hinner få paketen innan jul..!!!

LYCKA TILL..!!!

44 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med

Anonym sa...

Jag är lätt med! /magstark

Anonym sa...

jag är med :D

Anonym sa...

Jag är med.

Mail finns på min blogg.

Anonym sa...

Jag vill ju såklart vara med
Min mail är madeleinecarlsson@live.se

Anonym sa...

jag är oxå med :-D
Länkat på min blogg..

Kram kram

Anonym sa...

jag är med :)

mail: mie.hansson@telia.com

Anonym sa...

jag är med ! :)

hotdogan_90@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med :)

Anonym sa...

Jag vill vara med även fast jag inte är vuxen (a)

Flickan_saga@hotmail.com

Kajsa sa...

JAG vill vara med och tävla. Älskar verkligen att testa såna här nya saker!

Tjingeling!

Anonym sa...

Jag vill vara med!

Anonym sa...

Jag har länkat i min blogg så vi blir fler tävlande. självklart vill jag vara med.Det är ju jätte bra saker man kan vinna om man vill ha det riktigt mysigt ;-) kram Cizzi min mail är party_brud_2@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med i din tävling.Väldigt fina julklappar som man har chans och vinna på.Så jag hoppas på vinst.

Anonym sa...

länkar och vill vinna

Anonym sa...

Å nu måste ju jag oxå vara med... Puss gumman
jda_levin@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med!!

Mina "extra" lotter:
http://mideco.blogg.se/2008/december/tavling-hos-muppsan-3.html

Kram

Marie sa...

Självklart så vill jag ta chansen att vinna. Alltid roligt med nya leksaker. ;-)
Länkar på min blogg.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/vuxenleksaker.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

jag är med!
Länk: http://identityftw.blogg.se/2008/december/vuxensaker.html

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

Jag är absolut med :)

Chimairan sa...

jag är gärna med =)

Anonym sa...

Jag är med och hoppas på att tomten väljer ett litet paket till mig.Jag har varit snäll i år ;-) Så jag hoppas på att jag vinner något i alla fall.Jag älskar såna prylar.alltid bra och ha det hemma om man får besök eller känner sig ensamen ;D

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och leka, oj ... jag menar tävla.

Leksaker är alltid roligt.

fotogenisk@hotmail.com

Anonym sa...

Men vilken julklapp, inget kan passa bättre än det i vintermörkret, jag är med och tävlar absolut :)

Anonym sa...

perfekta julklappen till varandra=)

Anonym sa...

Jag är självklart med! :D

min mejl är: panoramakill@gmail.com

Anonym sa...

Halloj, då e jag på nu då;)

Anonym sa...

Är gärna med också!
Första besöket på din blogg, trevligt

pan.aff@gmail.com

Anonym sa...

Jag är med :) biiiina@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill hemskt gärna vara med

arwen888@yahoo.se

Anonym sa...

Jag har länkat i min blogg och jag vill vara med och tävla.väldigt bra julklappar man kan ha chans och vinna.hoppas hoppas att jag vinner något i alla fall.min mail är fiskarmats@spray.se. god jul kram

Anonym sa...

Jag är också med!

Länk finns på min blogg!

eva_champion@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med.
Sofiaholmer@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar! :)

sannakumlin@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och se om jag har turen på min sida :)

suecuuenbolas@gmail.com

Liz sa...

"Jag tävlar om nåt som man tar fram när Tomten har gått
och alla barnen ligger och sover så gott"
Du har en länk sida hos mig.
Kram från Malmberget :)

Anonym sa...

jag är med!

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och slåss om dessa härligheter ;)
caroline.prim@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med och tävla!!!
svartakatten@live.se

Anonym sa...

Hej!
Jag vill absolut vara med i tävlingen.

asteraa_@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill vara med och tävla. Lägger en länk till vänster på min blogg!

Anonym sa...

Det hade vart nåt att överraska gubben med!! Hoppas nu på turen!! Kramar från västkusten!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos