Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 4 december 2008

MUPPSAN TIPSAR:

Nu har jag fått in mer kläder ifrån
det underbara märket Vouffen design.!!
Spana in dom i webshopen!!!
----------
Alla ni som lägger upp bannern ovan på sin
blogg (ej i ett inlägg utan som reklam på sidan)
får 20% rabatt på HELA ordern!!
Hör av er vid intresse (madeleine@coolchildren.se)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dags att byta ut premiärloggan på bloggen som vi fortfarande har kvar...men tro hur jag gör??!!

Anonym sa...

Haha, jag petade lite själv o fick till det...kolla på bloggen får du se vad stiligt det blev =)

Anonym sa...

Ååå, jäklar.. kom på nu att jag har ju paket från dig att hämta ut.. fan total blackout.. har ju fått sms om det.. Måste hämta ut det imorgon.. Kollade mobilen nu.. Såg att det ska hämtas före den 18, så då har jag ju tid.. Puuha..

Annars då?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos