Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 1 december 2008

TÄVLING

VAR MED OCH TÄVLA OM ETT PRESENTKORT
VÄRDE 300:- HOS MELIKE
-----------
Hos MeLike finns barnkläder ifrån bl.a. Snork, Moonkids,
Nova Star, Oskar & Ellen, Ripcurl, SVEA, Levis mfl
-----------

TÄVLINGSREGLER:

För att alla ska kunna vara med så räcker det med att ni lämnar en kommentar här nedan om vad ni vill vinna, men vill ni ha fem extra lotter ska ni göra följande oxå:

Kopiera bilden ovan och även denna text:

"Jag tävlar om ett presentkort värde 300:- hos MeLike
Muppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå"

För dig med blogg:

Klistra in bilden och texten i din blogg och lämna sedan en kommentar här nedan om vad du vill vinna om just du vinner. Glöm inte att skriva adressen till din blogg.!!

För dig utan blogg:

Klistra in bilden och texten i ett mail och skicka till 5 vänner plus ett till mig (muppsan@live.se) Skriv vad du skulle köpa om just du vann.

Tävlingen avslutas den 14/12-08 kl. 21.00

LYCKA TILL..!!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg!

Anonym sa...

Jag provar lyckan igen:). Om jag vinner så får presentkortet betala en del av ett par novastarjeans till minstingen.

Mvh Lima
storan74@hotmail.com

Anonym sa...

Först ut alltså ... Hmmm, finns sååå mycket fint att välja. Men just nu lutar det åt en NOVA STAR väst, zip jacka eller fleecejacka. Me Like det mesta ...

Anonym sa...

Hej, Jag är gärna med och om jag vinner så skulle jag andvända presentkortet till ett par NovaStar jeans.

Min "extra" lotter: http://mideco.blogg.se/2008/december/tavling-hos-muppsan.html

Kram,

Anonym sa...

Jag har länkat inne hos mig hit till din fina tävling!!!

Anonym sa...

Jag höll på att glömma!
Leo vill ha Shampoodle Tracksuit. Svart eller grön...

Anonym sa...

Jag är med! ^^
Om vi vann skulle vi köpa något med nova star. Troligtvis sweat pants och star hood. Dom är så fina. :o)

Har länkat för extra lotter. ^^

Anonym sa...

mammasgullunge.blogg.se

Är självklart med och tävlar, för tillfället verkar www.blogg.se fått någon knäpp för inlägget i min blogg där jag har länkat till Dig syns inte men förhoppningvis fixar de felet under dagen.

mvh Åsa

Anonym sa...

Om jag skulle vinna, är maraccas någon Elin väldigt gärna vill ha, en rosa svea sjal skulle oxå passa oss liksom randiga leggings från Rockefella.

mvh Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anna sa...

Jag skulle vilja vinna moonkids overall till min dotter!
Du har en fin blogg!
Anna
http://obianna.blogspot.com/2008/12/skulle-vilja-vinna-klder-till-tille.html

Anonym sa...

Kul med tävling, hade jag vunnit hade jag använt det till antingen ett novastar plagg eller ett moonkidsplagg :-)

johanna_fr@hotmail.com

Anonym sa...

Ja jag vill ju vara med så klart. Oväntat va hihihi..
Om jag vinner så skulle jag väla AC/DC body från Rowdy Sprout. Då skulle pappa Göran bli glad :-)
Har länkat så klart.
Stor kramen

Jeanette sa...

tja tja, syster vill oxå va med :-D
Nova star diggar jag...

Länkat..
http://jeanettelovespaul.blogspot.com/2008/12/tvling-igen.html

puss

Bruce & Stephanie Drennan sa...

Om jag vinner blir det en svea mössa tll Edvin....

länk finns här:http://thedrennanfam.blogspot.com/2008/12/tvlar-igen.html

Anonym sa...

jag är såklart med ! om jag vann skulle jag vlja ha dem gråa mjukisbrallerna från nova star!! har länkat i bloggen

mejl: bananen_nikita@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Om jag vinner så ska pengarna gå till ett par Etnies skor till min guddotter som hon kan ha i vår! :D
/Hälsn Sofia

Anonym sa...

KLart vi är med & tävlar :-) Ett par nova star jeans skulle inte sitta helt fel.. ;-)

jossen_77@hotmail.com

http://wwwmammatillelika.blogg.se/2008/december/vi-tavlar-aven-hos-muppsan-.html

Anonym sa...

fortsätter och anmäler mig till alla dina andra tävlingar med :)
så kul :)
Så nu får jag hålla tummarna på att jag lyckas vinna nåt ;)

Från Melike skulle jag gärna vilja köpa:
snygga napphållare från snork
Baby booties från surfer
Body från Decoy
Well det finns mycket jag skulle vilja ha till vår kommande bebbe!

Länkar självklart till dig och tävlingen via min blogg :)

Anonym sa...

Rockefella baggy jeans skulle sitta på på min stumpa=) De skulle va givna om jag vann!


Min blogg: mammasmandarin.blogg.se

Anonym sa...

Maya har "tappat" sin SVEA mössa, så det skulle bli en ny om vi vinner! Lillebror får en oxå;)
Länkar i bloggen!

Anonym sa...

Om jag skulle vinna hade jag nog köpt ett par jeans från Nova Star eller något fint från Svea:)

Anonym sa...

Hej och Hallå!
Det finns nästan föööör mycket fint, men blev lite förälskad i den gröna fiskbodyn; Decoy Body.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Och jag länkar naturligtvis även på min blogg. kramar
angelica_blohm@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill va m å tävla om jag vinner vill jag ha ett par jeans från Nova Star.
sofiaholmer@hotmail.com

Anonym sa...

Du har ju hur bra tävlingar som helst!

Jag hittade så mycket fint där på sidan. Bla Rockefella "Live, Love, Rock" t-shirt. Eller kiss-tröjan från Rowdy Sprout. Ja, den får det nog bli!

Har länkat i min blogg!

Anonym sa...

Vill gärna vara med!! Skulle ha köpt ett par till NS jeans! :)

Har länkat åxå...

(www.nogg.se/nette)

Äppel Päppel sa...

Hej igen!

Hoppas på tur! Om jag vinner skulle jag såååååå gärna vilja ha ett par baggy jeans från Nova Star! Håller tummarna!

Har länkat på min blogg!

www.appelpappeldesign.blogspot.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos