Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 december 2008

FREDAG

Nu ska vi dra iväg till BVC, ska fortsätta behandlingen på Mandis lilla navel (försöka få bort den lilla navelsträngs biten som sitter kvar).

Sen ska vi möta upp Ida på Globen, käka lunch på MC Donalds efter hennes önskemål ;-)

Sen hem igen, packa och fixa inför lördagen... på kvällen ska vi på lilla julafton igen, denna gång hos Älskling´s syrra och hennes familj!! Stress, stress och åter stress.. Men d är väl d julen handlar om..?? :-o

Ha en bra dag alla underbara läsare..!!! Vad har ni för er idag???

6 kommentarer:

Anonym sa...

Go'morgon, jag hoppas Du och Mandis får en fin dag och att kvällen blir trivsam och inte bara stress.
*kram* Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Vilken mysig blogg! ;) Hoppas du får en toppen fredag!

Anonym sa...

Härligt=) Hopppas du får en trevlig helg, kram

Roses & Angels sa...

Hej Madeleine! Idag ska jag till Lule och skjutsa min mellersta dotter till flyget, hon ska fira jul med sin far. :-( Fast det blir ju rolgit för henne. :-)Sen ska vi handla resten av julmaten. När ni nu ska åka uppåt så ta det försiktigt! Sköt om er nu och om vi inte hörs innan jul GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Kram Christa

Anonym sa...

hejhej... Noel hade oxå problem med naveln.. han fick sån där vätska som blir vit som skulle ta bort den där lille biten.. Funkade bra, nu har han jättefin navel :-)

Hämtade ut mina superfina mössor idag! Fan vad cool min lille kille var i sin.. Tog en till Sara med, skitball, men något för liten. men det skiter jag i, jag ska töja ut den så hon kan ha den :-)

Vad skönt att ha det mesta klart inför jul, här är inget klart, bara kaos! men, det klöser sig väl alltid, eller hur!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram

Anonym sa...

Bara slappar hemma, har tagit mig en vilodag rejält.. =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos