Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 11 december 2008

JOBB, JOBB OCH JOBB...

Hinner inte blogga så mycket nu innan jag åker på jobbet, jobbar ju 11-18.30, vilket pass, I know.. :-o

Trodde jag skulle ha hunnit en del bokföring men icke.. tiden sprang iväg.. När FASIKEN ska jag göra d då?? Hmm.... Hatar att ligga efter....

Måste packa en del paket nu, så jag får med mig dom då jag drar iväg.

Kul att så många är med och tävlar på alla mina tävlingar, glöm inte att tävlingen i samarbete med Sideline Fashion avslutas ikväll..!!! - Där du kan vinna valfri vinst ifrån Alfons & Milla sortimentet..!! Tävla HÄR du oxå..!!!

Ha en bra dag alla söta och goa läsare ;-) Tack för alla uppmuntrande kommentarer.!! *pöss*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du jobbar och står i! Glöm inte bort dig själv däremellan också!
Hoppas du får en bra dag idag! Kram

Anonym sa...

Hoppas den här jobbdagen blir bättre än igår!!! Kramis

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hmm..jag ser ju det nu att du har sänkläderna i din butik som jag vill ha..som jag är med o tävlar om.. :) Tåls att funderas på..om jag inte vinner tävlingen vill säga ;)

Hoppas det går bra på jobbet!

Kram

Anonym sa...

Hej, jag hoppas Din dag varit okey, att Du hinner det Du ska men även tar det lugnt och varvar ner... bara vara.
*kram* Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Har du fått mitt mail? =) Har paketet kommit fram?? =)
Kram/7 Diana

Anonym sa...

Hejsan..

Jag hoppar in och är med i din tävling hos Sideline.. Har länkat med logga och text hos mig såklart..

Skulle jag vinna så skulla jag vilja ha T-shirt´s

Alfons koja i strl 86-92 eller Alfons & Milla i stl 122-128

Håller med de föregående..

Ta hand om dig själv oxå..

Anonym sa...

jag har utmanat dej i min blogg ta dej en titt på utmaningen ! ! !

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos