Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 december 2008

ÖNSKELISTA

Molo T-shirt Ally 349:-

Katvig Body midiapple 119:-
----------
Finns att köpa hos Kl Kids..!!

Ni missar väl inte att Muppsan´s läsare

har 10% rabatt på Kl Kids sortiment??

Ange bara "muppsan" i kassan ;-)

(OBS, rabatten gäller på ordinare priser!!!)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Finns fler som är pinsamt sega med vissa elefantbrallor.... Inne på
4e veckan med bihåleinflammation. Är lite härligt segt igensnorad i hela huvudet och. Tyget är förtvättat och hänger på tork nu. Förlåt förlåt.
Vovvedressen är ingen panik för min del, det var ju bara för Leeloo skulle kunna använda den. Vad tror du förresten om en fleecefodrad Leeloo tröja i svartvitgrått milityg med babyrosa breda muddar och luva??? Och babyrosa fleece såklart. Fick ett sånt infall. Sen har jag beställt ett annat lite rödaktikt tyg med vovvar på från jofotex. Kom precis nu på att jag sitter och skriver ett mejl i din gästbok...hihi..sorry. Får mejla över tygbilder PÅ MEJLEN. Bamsekramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos