Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 10 december 2008

NOLL ORK??

Idag var en hemsk dag på jobbet.. pga allt tjaffs och gnäll fick jag en hemsk huvudvärk och höll på att koka.. ingen rast blev d heller..

Blev inte bättre efter jobbet heller då inga tunnelbanor gick.. varken röda eller gröna linjen.. :-o Tog ett tag att ta mig till dagis, dock inte så lång tid men man stressar ju upp sig och känner paniken komma krypande..

Nu är jag hemma, skulle ha hämtat ut två paket men hann inte med d... får göra d imorrn.. *spännande*

Ska väl börja med någon mat men har ingen ork, lust eller fantasi.. vill helst av allt låsa in mig i sovrummet och bara vara ikväll......

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig..!! Alla kommentarer man får då man kommer hem gör en glad iaf, så fortsätt KOMMENTERA!! :-D *krama om er alla*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Puss gumman!!!
Skit i å stressa och köp hem mat;)
Hoppas du får börja tidigt imorgon!

Preffen sa...

Men kära vän! Inte kul med dessa skitdagar. Jag håller med föregående talare, HÄMTMAT :-)

Sov gott inatt så hoppas vi nästa dag blir 100 bättre.

kram

Roses & Angels sa...

Hej! MEN oj vilken jobbig dag du verkar ha haft. :-( Hoppas att det blir bättre imorgon! Kram på dig! Christa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos