Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 december 2008

LEDIGA DAGEN

Imorgon är min veckas lediga dag, alltså Mandis oxå.. lite knasigt med en tisdag men men..
Har MASSOR av paket att packa och bokföring att ta igen så det passar bra!!

Idag har det verkligen varit ett jäkla skitväder här i Sthlm - regn, regn och regn.. Blev så glad då jag tittade in på Therese blogg och såg att det var SNÖ där hemma i Norrland ;-) Hoppas ju verkligen på att få en vit jul..!!!

Fick lite egentid nu ikväll då jag kom hem eftersom jag gav Älskling nya NHL 2009 i födelsedags present :-o Det betyder att han håller till mest i sovrummet nu och spelar spel, hehe...

Slötittar på TV, bloggar och kikar runt på nätet..!! Samt käkar After Eight, fick ett sånt akut sug efter d då jag var in på affären.. *mums*

Påminner om Muppsan´s alla tävlingar, klicka på bild länkarna på högra sidan för att komma till tävlingarna!! Alla kan vara med och tävla ;-)

Sov så gott alla läsare, nya som gamla..!!! ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smart, smart med spelet...Nåt att tänka på;) Bara de inte fastnar FÖR mycket! Hoppas ni får en mysig ledig dag imorgon! kram kram
ps den rosa SVEA tröjan i velour finns hos AjaBajaKids!

Anonym sa...

Du behöver INTE vara rädd att det inte blir en vit jul om ni ska hem till vackra Norrland...
Så här mycket snö var det LÄNGE sedan vi hade... Det är typ en ½ meter redan...
Och jag får skotta och skotta, för när min man är hemma då är det uppehåll med snöandet, när han farit tillbaka till Uppsala, då ska det snöa ser hon... Stackars mig!?! =) Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos