Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 december 2008

MINGELKVÄLL

Då var jag hemma igen då efter en mingel kväll med For Ever, hälsodrinkar, massage, fotbad med massage och massa annat ;-) Testat och smakat på alla deras produkter..!!

Helt klart en massa bra produkter, dock rätt dyra.. men smakar d så kostar d.. :-o

Jag köpte inget på plats men ska gå in och beställa HÄR snart, gör det ni med ;-) Kanonbra julklappar måste jag säga..!!!

Filurar på dessa nämligen:

Aloe Heat Lotion

Liniment med mjukgörande och avslappnande verkan. Innehåller bl a Aloe Vera Gel, mentol samt eukalyptus-, sesam-, jojoba- och aprikoskärneolja. 118 ml.

Aloe Berry Nectar

Håll magen i topptrim med Aloe Vera. Innehåller förutom viktiga växtkemikalier även vitaminer, mineraler och aminosyror, om än i små mängder, precis som andra nyttiga grönsaker. Ekologiskt odlad och färskpressad från våra egna plantager. Med smak av tranbär och äpple. Mängd 1 liter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Deras produkter är superbra, värda varenda krona enligt mig.
Deras juice är super, speciellt efter att man fött barn och kan råka ut för lite "jobbigheter" med mage & rumpa :), du fattar nog vad jag menar!
Deras Jelly kan användas till det mesta, bra när man har barn.

Trevlig kväll.

Åsa

Preffen sa...

va kul, tänkte på dig idag vilken dag det var du skulle iväg. Tycker absolut du ska prova juicen mot din tröttma och mage :-)
Kom ihåg 90 dagar nöjd kund...

kram

Anonym sa...

Jag drack aloe vera varje morgon förut och mådde hur bra som helst. ´Funderar på att börja igen, men väntar till efter förlossning och eventuellt amning.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos