Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 1 december 2008

MIN MÅNDAG

Har min bror här nu som håller på att fixa Andreas dator.. unge som installerar en massa så den helt krascha ihop...
Med lite tur så kanske datasnillet fixar den ;-)

Jag då, håller på att packa och ska skicka iväg lite paket som vanligt!! Mandis sover lunch.. ville inte gärna d idag då Mobbe kom :-o

Väntar på att Svärmor ska komma, hon ska vara barnvakt eftersom både jag och Älskling jobbar ikväll. Jag börjar kl 15.00 så jag måste börja göra mig iordning nu.. Blää.. ännu en kväll.. pest och pina.. Men men.. jobbar bara fram tills på onsdag den här veckan, hade glömt bort att jag för 3månader sen sökte mammaledigt den här helgen - Älskling fyller ju år ;-) Vilken överraskning då man glömt bort d.. hade ångest inför att jobba helgen... Tydligen så är det bara 8 pass ytterligare kvar innan jag går på min mammaledighet över jul och nyår - 3veckor nästan!! :-)

Nu strax kommer Anders förbi, med en STOR låda med älgkött *wee* Det får vi av honom varje år - inte alls bortskämda :-D Så nu ska d smaskas älgkött i massor..!! Finns det något godare kött??

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja väntar fortfarande spänt på att du ska presentera vinnaren hos klkids , för den avslutades väl igår ...

Anonym sa...

Härligt med älgkött - liiiite bortskämda är Ni allt.

*kram*

mvh Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Anonym sa...

Det blev en lång helg för mig, men kanske skönt ibland att den aldrig riktigt tar slut. Hoppas du haft en trevlig helg. KRAM

Anonym sa...

Har nästan glömt bort hur tråkigt det är när man måste trassla med tider o barnvakter när båda jobbar kvällar...Skönt att vara mammaledig;)
Bland det godaste jag vet är älgköttbullar, så har du möjlighet att mala kött så gör färs av lite! Supergott! Ha en bra kväll!

MrsTroll sa...

Åh tack :-).. Den t-shirten är väldigt väl använd.. *s*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos