Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 13 december 2008

GLOBEN

Idag åkte vi in till Globen för lite shopping.. Älskling var tvungen att shoppa upp sitt presentkort på Djurgårdsshopen ;-) Blev en himla massa, både till Pappa och Mandis..!!

Jag fick oxå en tidig julklapp, ett par supersnygga vinterskor..!! *tack* Ska lägga upp bilder sen.!! Älskling införskaffade en del vinterkläder oxå som måstes ha då vi ska till vinterland i jul ;-) Blev en till julklapp till Andreas oxå... :-o Sorry, skriver inte vad här....

Träffade på min Ida oxå, fick Elin träffa henne oxå, :-D

Lunchade och sen var d dax att bege sig hemåt..!!

Brorsan kom över och fikade, sen var d tid att skjutsa Elin till city terminalen, *snyft* Alldeles för kort tid att rå om henne och tjockismagen :-( Hoppas på att vi ska ses en massa i jul istället. Tack iaf sötis för en mysig helg..!!

Ikväll ska jag nog med Älskling till grabbarna och spela poker..!! Fast bara om Mandis somnar i bra tid. Vinna lite kosing ;-)

Vad gör ni ikväll??

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag TROR det bara var vatten i trappen, jag hörde i alla fall inget mera gnäll om katten;-)
kram Åsa
mammasgullunge.blogg.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos