Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 16 december 2008

VILKEN BRA IDÉ


Gör din egen bok av din blogg eller dagbok


"Jag samlade ihop alla mina blogg-texter och gjorde en riktig bok av dem. Nu har mina kompisar börjat göra likadant. Det är riktigt schysst att ha alla bloggarna tryckta i riktiga böcker." /Nina, 19 år

Gör något av alla dina texter och skapelser! Du har kanske en egen berättelse, dikt, brev, recept, dagbok, blogg eller annan text? Solentro.com hjälper dig med skapandet av t. ex en bok, minnesbok, scrapbook, fotobok från möhippan eller av dina bloggtexter. Solentro gör det enkelt för dig att samla dina texter och designa en egen bok. Välj bland mängder av design och illustrationer. Du kan även ladda upp egna bilder.

- Jag har ofta funderat över att vissa blogg inlägg vill man liksom ha kvar, tänk att göra en bok, för varje år som går, med alla favorit inlägg på bloggen..!! Det tycker jag är en fantastisk idé..!!

Kika in på Solentro och börja göra din bok du oxå..!!! Eller gör en underbar minnesbok, bröllopsbok, dop eller födelsedagsbok att ge bort..!! Kan inte bli mer personligt ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Ska genast kolla in den sidan. Tanken från början med min blogg var att skriva om vårt dagliga liv så att barnen kunde läsa när de blev större. Har funderat på hur det ska fungera, det är ju ett antal år kvar innan de har nytta av min blogg:)
Tänk att printa ut hela bloggen framöver å ge till tjejerna när de fyller 20 år!

Ha en trevlig kväll
Åsa

Anonym sa...

åh va smart... har alltid funderat på hur man ska göra när man vill spara allt man skrivit.. för det har blivit lite som en dagbok...

dit måste jag gå in o kika...

krya på er där hemma!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos