Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 december 2008

SANERING

Då har ännu en dag gått snart.. lite av orken är tillbax nu.. har försökt göra ett ryck här hemma.. - Sanerar..!! Skurar badrummet, byter sängkläder, tvättar.. allt för att få bort dessa bacilusker.. Vill inte att övriga i familjen ska bli sjuk eller att jag och Mandis ska åka dit igen...

Samt att det är rätt bra att ha gjort innan vi åker norröver ;-) Inte så många dagar kvar nu..

Hade sett fram emot att jobba den här veckan, sista innan ledigheten.. d blev inte mycket av d inte.. Dom kräver TVÅ helt friska dagar från dagis.. Hmm.. Vad göra då ingen kan vara hemma med henne förutom jag?? Plus att det kanske inte är så bra om jag drar med mig alla magbaciller på mitt jobb... :-o Usch, hemska tanke..!!!

Då Sessan sov så arbetade jag lite med min bokföring, skönt att ha jobbat ikapp lite igen.. nu är det bara alla kundfakturor som jag ska bokföra.. :-o Då har jag lite att göra under ledigheten..

Imorrn skulle jag behöva ta mig iväg och göra sista julhandeln.. men det hänger på hur jag och Mandis mår.. kan vara bra att komma ut oxå, få lite frisk luft..!!

Hur är det med er, är ni klar med er julhandel???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja exakt. Förhoppningsvis finns den även på Cinderellakryssningen för då skall jag köpa den i febr..

Anonym sa...

vi ska åka till skåne o köpenhamn i helgen..lördag-tisdag, så då julshoppar vi i danmark. O samtidigt passa på o gå till tivoli o kika på deras julmarknad...

vart ska ni åka?

Anonym sa...

Jag hoppas Ni håller Er friska nu resten av året och slipper mer magsjukor.
När åker Ni upp till Norrland?
Julhandlat... idag har jag faktiskt köpt fyra (!) julklappar, bra gjort va!!
*kram* Åsa

mammasgullunge.blogg.se

Roses & Angels sa...

Hej ! MEN ojojoj vad du har varit duktig. Julhandel när det gäller klapparna är klara :-) maten kvar huhu äntligen. Idag har vi klätt granen. Ska ni resa bort över julen? Ha det bra kram Christa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos