Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 29 december 2008

SKOTERTUR



Idag har vi varit en sväng till Sundsvall, handlat mat inför nyår och lite alkohol haltiga drycker.. går åt lite mer då man har semester :-o

Träffade på Mammsen och Anders ute på Birsta, käkade lunch på IKEA ;-)

Sen fort hem för att hinna ut på sjön innan d blev mörkt, är ju kolsvart vid 16-tiden.. trots att det är massa snö...

Blev en skoterfärd istället med pulka.. Mandis och Leeloo gillar fortfarande inte att vara i snön.. så att sitta i en varm gossig pulka var det som hägrade..
Nu ska jag göra ett ryck i köket, diska lite och sen börja med maten, blir Kreolskans gryta *mums*
Är hockey idag igen oxå, Sverige - Lettland, får väl heja på Sverige istället då d inte går så jäkla bra för vårt DIF... :-o

4 kommentarer:

Lustjägarna sa...

Ni ser ut att ha det helt underbart uppe i snön, önskade att det såg likadant ut här på Västkusten.
Njut på av er ledighet.
Mvh
Lis

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut! Jag är heller ingen större fantast av kyla, jag så skulle också föredra pulkan!

Nu håller väggen till Lisas rum på att växa fram här hemma. Spännande!

Kram på er!

Unknown sa...

Om inte fantisbrallorna anlänt idag så är de nog i lådan i morgon. KRAMAR o Gott nytt år!!!

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Vilka härliga vinterbilder på dina småttingar! Blir lite nostalgisk när du nämner Birsta, jag pluggade nämligen i Sundsvall för några år sedan :)
Tack för din julhälsning - jag kontrar med att önska Gott nytt år! :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos