Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 6 december 2008

FINAL


Gud så dålig jag är på att blogga den här helgen... eller de senaste dagarna.. Sorry, lovar att jag ska bättra mig..

Måste erkänna att jag har varit så fruktansvärt bakis idag.. helt galet dålig...

På toppen av det har vi haft besök HELA dagen eftersom vi har haft kalas för Älskling.. Har inte varit skoj för fem öre vill jag säga.. eller, gillar att ha familj och vänner här men orka det då man mår bajs.. :-o Ja, ja.. ska inte gnälla mer, självförvållat lär jag tro..

Ikväll har jag och min systerdotter Jennifer och Svärmor varit på finalen av Stjärnor På Is..!!
Pappa, bror och ungarna var oxå där, samt några fler vi känner.. sen alla kändisar då ;-)
Jag bölade som vanligt, dom är ju såå duktiga!! Grymt maffig och häftig final, framförallt att se
på plats.. Helt klart rätt personer som gick till final, Jesper Blomkvist och Markus Fagervall..!! Båda gjorde grymma sista åk, men måste erkänna att Jespers var strået vassare!! :-o Fast jag ville ju att Markus skulle vinna ändå, och det gjorde han ju!!! GRATTIS Markus & Johanna..!!!

Jennifer hejar på sina favvisar!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...den där skylten såg jag.
Jag har också följt stjärnor på is. Tyckte hela tiden att Markus skulle vinna enda tills Jesper åkte sista åket.....

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos